
Carlos Galindo
- Denunciar como impróprio
- Mostrar histórico da crítica
Nom está a funcionar o radar, ou disque está "temporalmente fora de serviço" (tampouco mirando dende a web, e dende hai xa perto dum mes), uma mágoa, porque era para mim das melhores interfaces de radar disponhíveis (e tamém curiosamente hai outras aplicaçós que nestes momentos disponhem de acesso aos dados de radar para Galiza, que eu saiba Rain Alarm e MeteoRed). Agora é 2022, e segue tendo o mesmo problema. Em 2024 o (mal-) funcionamento do radar de choiva segue a ser desatroso.
1 pessoa considerou esta crítica útil
Xunta de Galicia
20 de janeiro de 2025
Grazas polo seu comentario. O servizo de radar require periodicamente tarefas de mantemento que, nalgúns casos, e por causas alleas a MeteoGalicia, poden demorarse no tempo. Lamentamos enormemente as molestias que esta situación lle puidera provocar.

Óscar Senra Gómez
Não funciona a opção de galego. Ainda que a tenho selecionada em "Ajustes", sai todo em castelhano. Não é um serviço público galego?
1 pessoa considerou esta crítica útil

M. M.
Oxalá coidasen máis a apariencia xeral da app, sobre todo a corrección do galego e os widgets.
1 pessoa considerou esta crítica útil