Andumhumor

Contains Ads
Translate the description into English (United States) using Google Translate?Translate the description back to Indonesian

Mau ketawa sekarang gampang banget kok.
Download aja aplikasi andumhumor.
Banyak cerita-cerita lucu terbaru yang siap membuat kalian ketawa lho.

Emang ada apa aja di aplikasi ini?
Nih ya..
1. Update humor terbaru, isinya cerita-cerita yang baru
2. Kategori humor umum, yang menampilkan konten yang bisa dinikmati oleh seluruh pembaca
3. Kategori humor profesi, yang menampilkan konten humor yang berkaitan dengan profesi. Bisa tentang Dokter, Tentara, Polisi, Guru, Perawat, Tukang Tambal Ban, dan sebagainya,.
4. Kategori humor pelajar, berisi cerita lucu terbaru tentang pelajar dan mahasiswa.
5. Kategori humor teka-teki, menampilkan konten humor yang mengandung pertanyaan-pertanyaan atau teka-teki
6. Kategori humor dewasa, yang berisi humor dewasa, termasuk di dalamnya cerita s*x, cerita malam pertama, cerita pasangan suami istri, dan lainnya.
7. Kategori humor singkat, berisi humor yang disajikan secara singkat namun jelas.
8. Cerita Inspirasi dan Motivasi , berisi ceita-cerita motivasi kehidupan, quotes, cerita sukses dan sebagainya.
Boleh lah kita ketawa, tapi kita juga perlu motivasi dong agar kehidupan kita juga tetap positif.
9. dan Galer-y ,yang berisi cerita - cerita meme.

Atau kalian mau barang dagangan/produk/web blog juga tampil disini?
Gampang banget kok..
Kontak aja Kami..

Kalo ada bugs di aplikasi, jangan ragu juga buat hubungi Kami ya.
Semoga aplikasi ini bisa menghibur hari-hari kalian ya.

Salam.

andumhumor.com
Want to laugh now easy for me really.
Download aja andumhumor application.
Lots of funny stories latest ready to make you laugh, you know.

Weve there is any kind in this application?
Ya ya ..
1. Update the latest humor, contents new stories
2. Category general humor, which displays the content that can be enjoyed by all readers
3. Category profession humor, humor that feature content related to the profession. Can about the Doctor, Army, Police, Teachers, Nurses, Plumbers Patch Ban, and so on ,.
4. The humor category students, the latest funny story about students.
5. Category puzzle humor, humor content display containing questions or puzzles
6. Categories adult humor, which contains adult humor, including the story of s * x, the first night story, the story of a couple, and others.
7. Category brief humor, humor presented contains a brief but clear.
8. Stories of Inspiration and Motivation, contains ceita-life motivational stories, quotes, success stories and so on.
Lah allowed us laugh, but we also need the motivation dong so that our life also remained positive.
9. and Galer-y, which contains a story - a story meme.

Or do you want the merchandise / products / web blogs are also featured here?
Easy really really ..
Contact Us aja ..

If there are bugs in the application, please do not hesitate also create contact us yes.
Hopefully this app can entertain your days yes.

Regards.

andumhumor.com
Read more
5.0
3 total
5
4
3
2
1
Loading...

Additional Information

Updated
February 25, 2017
Size
2.9M
Installs
100+
Current Version
1.1.12
Requires Android
4.0 and up
Content Rating
Teen
Sexual Themes
Permissions
Offered By
Kamilatul Fata
©2018 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google|Location: United StatesLanguage: English (United States)
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.