
Baris Karabulut
Sevgili, değerli arkadaşlar; Neden kötü yorum yapıyorsunuz ki sadece “reklam çıktı” diye? Bakın, sizin bir arabanız var diyelim; mazot koymadan çalıştırabilir misiniz? Telefonunuz var; şarja takmadan kullanabilir misiniz? İşte bu uygulama da aynı şekilde… Reklamsız hiçbir şey yürümüyor. Bu reklamlar sayesinde uygulama geliştiriliyor, güncelleniyor ve ileride daha iyi özellikler eklenebiliyor. Kısacası; uygulamanın ayakta kalması ve gelişmesi için reklam olması gerekiyor. Lütfen sırf reklam çıktı
259 kişi bu yorumu faydalı buldu

Beyza
Uygulama çok güzel ama reklam kalktığı için gelir elde edilemiyormuş. Keşke reklamlar ilk başta toplu bir şekilde örn (4-5 reklam) çıksa. Uygulamanın eski reklamlı hali nasıldı bilmiyorum ama, sürekli çıkması yerine böyle ilk girdiğinde insan izleyip kurtulsak, hem uygulama yapımcısı kazanırdı. Hem de biz ders çalışabilirdik. Reklamlar olmuyorsa keşke premium seçeneği olsaydi. Onu da bulamadim ben. Öyle bir seçenek olsa isteyenler premium falan alirdi yani.
33 kişi bu yorumu faydalı buldu

Zeynep Türkeri
Uygulama çok güzel ben yeni keşfettim kesme diğer bölümler geliştirilmeye devam etse . Feci üzüldüm başlamadan bir iki reklam olsa sıkıntı olmaz böylelikle uygulama da gelişir bizde faydalanırız . Lütfen devam ettirin 🥺
13 kişi bu yorumu faydalı buldu