Gràcies per la ressenya! Com a curiositat: quan Sky Map es va llançar, l'iPhone no tenia brúixola i no podia executar una app així. Ara ja no és cert, però com que l'app va néixer a Google, mai la vam traslladar a iOS. Per cert, fas servir Sky Map en català?