
Marco van de Pol
Eigenlijk wel bijzonder. Ze kunnen bij Renault goede en mooie auto's maken. Rij nu mijn 3e Mégane, nu de EV60. Verbazingwekkend dat men geen goede server heeft draaien en de app daarom vaak blijft hangen. Je kan wel de Kelec of E-tech connect App als alternatief downloaden, maar ook die hebben data nodig via de API van Renault. Ook mijn Grideo app wordt hierdoor waardeloos!

Camilla Hartwright
De app doet het gewoon niet meer! het laad te langzaam waardoor het een time-out krijgt en ik zie alleen een wit scherm. Waardeloos, doe er wat aan Renault.

Erik Freerks
Zeer slechte app. Ben er al zo vaak uitgegooid, ben de tel kwijt geraakt. Blijf de app steeds weer opnieuw installeren, regent foutmeldingen. Heb bewust voor Europese auto gekozen maar wat is deze software slecht zeg. Merde, doe er toe wat aan Renault.