Papyrus - Natural Note Taking
Offers in-app purchases
(10,187)
Review from Costa Georgiou
In app purchase stear clear Bought both in app purchases. Lost one for some reason so I contacted dev and got a refund. They said I would get a refund and they would give me the in app Cliff services for free for my trouble. No free in app premium services. And to top it off I cannot now purchase the cloud update through the play store. I am cutting my losses and suggest look for an alternative.
Steadfast Innovation, LLC March 13, 2013
We apologize for any inconvenience you have experienced. I believe we issued you a refund since you had already purchased the Tool Pack through Samsung Apps. If you need any further assistance please don't hesitate to contact us at support@projectpapyrus.com and we'd be happy to help!

Reviews

What's New
• New highlighter tool! (available in Tool Pack or PDF Import premium features)
• Fixed incorrectly positioned notes when exporting some imported PDFs
• Various bug fixes and improvements

Similar

More from developer