Mother Goose Club

In-app purchases
3.8
661 reviews
100K+
Downloads
Content rating
Everyone
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image

About this game

Transform screen time into a fun learning experience with Mother Goose Club!

We've developed a great app using song, rhyme, play and dance, to bring preschool to the world. From babies to young children this is the ideal first app, with:

• Exclusive books, games and activities promoting early literacy, math and much more!
• Learn with exclusive interactive books and games.
• 100s of nursery rhymes, songs and animations children will adore.
- Prepare for bedtime for stories and rhymes
• Live action videos with real kids being kids, encouraging movement as well as quiet time.
• Make your own video playlists and save your favorites.
• Animated videos with fresh takes on classic nursery rhymes.
• Always age appropriate and safe.
• View everything offline in a safe, ad-free environment.

Children will love learning while singing and dancing along to their favorite Mother Goose Club songs and videos.

Try ALL our content with our free trial!

Mother Goose Club Rhymes (mobile app) is certified by the kidSAFE Seal Program. To learn more go to www.kidsafeseal.com.

This is a subscription service which gives complete access to all our activities, books, lessons, songs and videos:
- Choose to subscribe on a monthly or annual basis.
- You can cancel your subscription anytime, no hassles or fees.
- Payment will be charged at confirmation of purchase.
- Subscription automatically renews unless auto-renew is turned off at least 24-hours before the end of the current period
- Subscriptions are managed by the user and auto-renewal may be turned off by going to the user's Account Settings after purchase.

Read our privacy policy and terms of use here:

https://storytoys.com/privacy
http://storytoys.com/terms-mgc
Updated on
Jan 24, 2019

Data safety

Developers can show information here about how their app collects and uses your data. Learn more about data safety
No information available

Ratings and reviews

3.8
512 reviews
A Google user
March 16, 2020
I was a really happy costumer the last 2 years. I renewed my subscription for the 3rd year and unfortunately whenever I download the games, songs, books, after a few hours they disappear.... I uninstalled the app and installed it again but the problem remains. Could you please provide me with a solution? Kind regards, Katerina
149 people found this review helpful
Did you find this helpful?
A Google user
December 3, 2018
I was having problems with accessing paid content despite being full subscription. My issue has partly been resolved after following provided instructions. However it hasn't worked on my other phone yet. I also dont know how the refund for double subscription will be made. Contect itself is good once my child has access to it
253 people found this review helpful
Did you find this helpful?
StoryToys
December 6, 2018
Hi Cardwell. We sent you an email on Dec 3 asking for your Google Play order reference number so that we could refund you. Please check your spam if you haven't yet received the email. We also sent further instructions. Please let us know (by responding to our email) if you are still having problems with it.
A Google user
November 23, 2018
App was working fine. Lately my child cant access the paid content dispite me being charged €3.99 and €6.99 every month for 1 child. First charge was the original charge. Then when my child couldnt access paid content I thought i had to re-subscribe again for a new fee of €6.99. But they kept collecting both fees monthly. Strangely my child still cant access the paid content which i am paying for (On the double) I have emailed to the supplied email address but i haven't recieved a reply yet. So i have cancelled 1 subcription. If issue is not resolved before next renewal date then i will cancel the remaining subscription.
43 people found this review helpful
Did you find this helpful?
StoryToys
December 3, 2018
Hi Cardwell. We have received your email to support and have sent you instructions. We will of course refund you for the second purchase and make sure that we get your original subscription working again. Apologies for the inconvenience. We hope this resolves your issue, if you’re satisfied it has, would you consider revising your review?

What's new

Eep, Mary, Jack and Teddy have being doing some updating and bug hunting to ensure you get the best possible experience from your Mother Goose Club app. We value your feedback. Email us at support@storytoys.com with your comments or suggestions!