Thanx — Loyalty Rewards

4.8
2.93K reviews
100K+
Downloads
Content rating
Everyone
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image

About this app

Effortlessly earn rewards at your favorite merchants. No need to get your phone out every time you make a purchase; just sign up for Thanx, register a credit or debit card, and earn reward progress automatically whenever you shop. But that's not all: get special offers, VIP experiences and birthday gifts just for being you! No hoops to jump through. It's like magic.

Here's how it works:
1) Register your credit/debit card(s) to Thanx (as easy as snapping a photo in the app).
2) Shop as usual. As new merchants are added you'll be automatically enrolled in their programs.
3) We'll buzz your phone when you earn a reward. No need to fish your phone out, check-in, or scan anything. Just pay as usual.
4) Redeem rewards in-store for discounts and free stuff. Sometime we even deliver cash directly back to your credit. Seriously... magic!
Updated on
Dec 8, 2021

Data safety

Developers can show information here about how their app collects and uses your data. Learn more about data safety
No information available
4.8
2.93K reviews
Jake Salter
July 31, 2022
Won't even launch. I had to use the browser site which was fine, but the app is unusable even after a good bit of troubleshooting. Update: months later I saw there was an update so I gave it another shot. Nope. Still just pulls up the logo and then a blank white screen. I get notifications but that's it. I'm running stock android on 2021 phone. Totally useless app.
1 person found this review helpful
Did you find this helpful?
Thanx
August 2, 2022
Thank you for reaching out and providing the feedback! I sincerely apologize for any inconvenience or frustration you have experienced. We would love to help you resolve this issue. Can you please reach out to us directly at support@thanx.com?
A Google user
March 2, 2019
Installed, just tried it. Seriously NOT user-friendly list of businesses to select - no ability to search for a specific place, no hint at location of place. Despite allowing the app to access phone location, the first business was located in New York, then a few businesses down a place in Texas. I restarted the app and now it's permanently frozen on one specific business I have never heard of. Uninstalled.
11 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Thanx
March 12, 2019
Hi Andrea, Thank you for taking the time to leave feedback. We're sorry to hear that you're having trouble selecting the business you were looking for. Please reach out to our team at support@thanx.com so we can assist you. Thanks!
A Google user
January 14, 2020
Terrible.. registered a card, had a $10 credit back for purchase coupon, paid for it, their system didn't recognize the purchase, I was asked to send receipt. They manually added, few days later I didn't see the credit, checked back, they say it is a system issue we can't credit..sounds like a scam..i am uninstalling.
8 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Thanx
January 23, 2020
Hi Nithesh, Thanks for taking the time to leave feedback. We're sorry to hear that you were unable to redeem your reward. The issue is fixed so you should be able to redeem your reward. Thanks!

What's new

We update the app regularly to make it shinier!
Keep it updated to take advantage of the latest features and improvements.
- This version contains small bug fixes and performance improvements.

• Like the app? Leave us a good rating!
• Questions? Email us at support@thanx.com