
jamshid bagherzadeh
- پرچمگذاری بهعنوان نامناسب
- نمایش سابقه مرور
دنیا همیشه اینجوری که در ایران هست نمی مونه برای خودش جلو میره وگرنه الانهم باید با سنگ چخماق اتش روشن میکردیم و یا اینکه همه چهارپا سوار بودیم دیوار وسد و جلوگیری از پیشرفت تکنولوژی از عهده بعضی از خرهای انسان نما خارج است خخخخ اگه با افتابه امدند و گفتند نوار کاست هرگز الان نوار کاست شده فلاش و هارد و فضای ابری ولی شک نکن الان هیچ کسی از افتابه استفاده نمیکنه خخخخخ پیشرفت مثل کار خداست فقط حرکت بجلو ادامه میده
۷۱ نفر این مرور را مفید دانستهاند

mehrdad rezabegloo
- پرچمگذاری بهعنوان نامناسب
عالی عالی عالی واقعا این برنامه حرف نداره، دمتون گرم، خدا قوت ...
۲ نفر این مرور را مفید دانستهاند

λmιг sσlymλπι
- پرچمگذاری بهعنوان نامناسب
- نمایش سابقه مرور
بگو جوان شد مرگ بر وطن فروش تا۳صبح فرمان بده حدادیان آرامش از ما گرفته بعد ۴۰۰ جریمه آلودگی صوتی مگه میشه تا مغز استخوان ریاکار پلشت پلیس میدان باز کن مگه مسجد هر روز یه میدان بستن کلا ۵۰ نفرن پول مردم رو حروم مرقد خمینی واسه چی که جشن ولایت تهران از وسط نصف کنید.سوریه ۸۰ میلیارد تایید مجلس بغیر کیسه طلا و دلار شبانه با هما.جیمز وب ۱۳ میلیارد هابل ۹ ناو جرالد فورد ۱۲ زیر دریایی seawolf که تو ۳۰دقیقه تمام کره زمین رو نابود کنه۷ ایستگاه فضایی ۱۵ برخورد کننده هادرون ۱۰میلیارد کی میفروشه من یا تو
یک نفر این مرور را مفید دانسته است