
Hybridi kala jupiterista
Sekava kaikin tavoin. pysäköintipaikkoja ei ole listattu, vaan kaikki pitää etsiä kartalta. sovelluksessa on rekisterinumero, mutta puomi ei kumpaankaan suuntaan aukea automaattisesti, täytyy avata sovellus ja klikata. ja joku täysin ihmeellinen vaatimus laittaa pysäköintiaika, missään ei lue mitä tapahtuu jos sen ylittää, rahat kyllä kelpaa jos onkin lyhyemmän aikaa.

Timo Neuvonen
- Merkitse sopimattomaksi
- Näytä arvosteluhistoria
Käyttöliittymä on sekava, ehkä siksi kun on paljon eri toimintoja: sähkön ohjaus, lyhytaikaispysäköinti, sopimuspysäköinti... Kehitys tuntuu jäänee paikoilleen. Oma jokapäiväinen käyttö on latausajastusta omassa ruudussa. Pörssisähköohjaus on susi, manuaalinen 'ok' mutta vähän kökkö. Ensiparannuksena voisi poistaa turhan 1 min ajastustarkkuuden (joka ei edes toteudu), 5 min riittäisi hyvin ja olisi nopeampi rullata 12 vaihtoehdon (x5min) kuin 60 (x1min) listaa.

Arto Makela
En pääse aluetta laittaa.ei tuu tumksi oma alue..dolkikatu kissatassu