
אחיה קדרון
אפליקציה טובה ב-סה"כ, אבל שלוחצים על יציאה (הכוונה למה שמחזיר אותך דף אחד אחורה ולא למסך הבית של הטלפון) זה מוציא אותך לגמרי מהאפליקציה. אם אפשר לשנות את זה אני מניח שזה יעזור לכולם. תודה רבה
הביקורת הזו הועילה לאדם אחד.

Ortal Br
בעיקרון אני ממש אוהבת את האפליקציה היא מעולה אבל אחרי העדכון האחרון יש כמה באגים 1. הוא לא מתעדכן השעה כרגע 19:20 ומופיע לי באפליקציה שעה 15:07 ואין עדכונים נכנסים על הגשם שהגיע 2. כל פעם שנכנסים לתחזית וחוזרים אחורה זה יוצא לגמרי מהאפליקציה
הביקורת הזו הועילה לאדם אחד.
02ws.co.il
26 בנובמבר 2025
פני בצרו קשר ונראה מהי הבעיה אצלך.

בסד
קשה לתמרן כאן, לא מבינים מה הולך כאן
הביקורת הזו הועילה לאדם אחד.