
Ali Ömer TUNÇ
- Uygunsuz olarak işaretle
- Yorum geçmişini göster
Bizimkilerin yapacakları uygulama ancak bu kadar olur rezillik. yabancıların yaptığı uygulamalar daha iyi ve daha pratik bizde vatandaşları uğraştırmak hoşlarına gidiyor 1 yıldız bile çok 10/-10🤬 aynen hatalar çok güzel giderilmiş gibi birde alay ediyorlar vatandaşları yormaktan başka bir işleri yok tafsiye etmem telfonuzda yer kaplamasın bile bu uygulamanın kaldırılması arz ederim.
5 kişi bu yorumu faydalı buldu

Orkun HAN
Uygulamanın çalışması için okuma ve yazma yetkisi istiyor. Uygulama ayarlarına girip duzeltemiyoruz. Mobil cihazlardan kullanım mümkün olmuyor. Sadece sayfayı görüntüle denildiğinde yeni sekmede açılıyor. İndirilmiş olan dosya asla açılmıyor. Lütfen bu hata ile ilgilenin. Teşekkürler...
18 kişi bu yorumu faydalı buldu

zerrin kamir
hiç bir dosyayı 1 yıldan fazladır açmaz ve hiç bir işe yaramaz . silin uygulamayı gitsin . boşa yer işgali. uyap vatandaşlık dan tüm dosyalara ulaşım sağlanıyor zaten .
3 kişi bu yorumu faydalı buldu