King Bullying VS Queen Rescue

Bukune
63
Free sample

Pernah kan ketemu orang model Thomas Sangster, si Raja Bully tukang ancam bin nyebelin bin angkuh nan congkak? Yes, itu ngeselin abis. Tapi yang jelas, aku nggak takut sama gertak murahan gitu aja. Aku akan tetap membantu ngelawan dan membela kalau ngelihat korban bullying. Lagipula, orang-orang kayak Thomas itu palingan cuma sok jago buat nyembunyiin kelemahan dia. Lihat aja....

Eh tapi, eh tapi, eh... dia kok tiba-tiba berubah, ya? Udah nggak nge-bully aku lagi, malahan kayak mulai pe-de- ka-te gitu deh. Dia kenapa ya? Udah nyerah nge-bully aku karena nggak mempan atau jangan-jangan ini trik baru dia buat mempermainkan perasaan orang? Bebas... yang pasti, gue nggak akan tertipu semudah itu!


-Bukune-

#makinpaTEN

Read more
4.8
63 total
Loading...

Additional Information

Publisher
Bukune
Read more
Published on
Aug 1, 2016
Read more
Pages
334
Read more
ISBN
9786022201915
Read more
Read more
Best For
Read more
Language
Indonesian
Read more
Genres
Fiction / General
Fiction / Romance / General
Read more
Content Protection
This content is DRM protected.
Read more

Reading information

Smartphones and Tablets

Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.

Laptops and Computers

You can read books purchased on Google Play using your computer's web browser.

eReaders and other devices

To read on e-ink devices like the Sony eReader or Barnes & Noble Nook, you'll need to download a file and transfer it to your device. Please follow the detailed Help center instructions to transfer the files to supported eReaders.
©2018 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google|Location: United StatesLanguage: English
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.