La Bionda: Abisso dei sensi

Erica Mai

Siete giovani, nel pieno della freschezza e del fascino che i vostri corpi possono sprigionare, tu e il tuo ragazzo. State insieme da qualche anno, ma la vostra relazione è a un punto critico. Inizi a chiederti se è questo che davvero vuoi. Se il tuo uomo potrà soddisfare i tuoi bisogni di donna. Finché non conosci un cliente e ti rendi conto che il tuo corpo ha necessità diverse, rispetto alla mente. Perché negare il desiderio è come affacciarsi davanti a un abisso: i sensi rischiano di travolgerti e di trascinarti con loro.
Ti chiamano la bionda. Per il colore dei tuoi capelli: finto. Come la menzogna che sarai presto costretta a raccontare al tuo ragazzo, per nascondere il giorno in cui lo hai tradito.
Questa è la tua prima avventura.
Read more

Reviews

Loading...

Additional Information

Publisher
Erica Mai
Read more
Published on
Apr 7, 2015
Read more
Pages
30
Read more
ISBN
9786050370218
Read more
Language
Italian
Read more
Genres
Fiction / Erotica / General
Fiction / General
Read more
Content Protection
This content is DRM protected.
Read more
Read Aloud
Available on Android devices
Read more

Reading information

Smartphones and Tablets

Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.

Laptops and Computers

You can read books purchased on Google Play using your computer's web browser.

eReaders and other devices

To read on e-ink devices like the Sony eReader or Barnes & Noble Nook, you'll need to download a file and transfer it to your device. Please follow the detailed Help center instructions to transfer the files to supported eReaders.
©2017 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.