Student Guidebook for Dummies

Bukune
629
Free sample

Lo pasti tau, dong, kalo pemerintah mencanangkan wajib sekolah 12 tahun. Itu artinya sebagian hidup kita akan dihabiskan di sekolah! Panik? Sedih? Galau? Nggak perluuuu. Nih, Kevin Anggara—si pelajar absurd dan banyak akal—akan bagi-bagi tip dan trik menikmati hidup sebagai pelajar.

Trik buat melunakan keganasan guru killer? Tenang, ada tutorial senyum maut yang cocok. Mau bergaul sama anak-anak keren sekolah? Ih, ceteeeek. Pengen banyak jajan, tapi uang saku seadanya? Gampang masalah perut mah, Sob! Serem sama kakak kelas yang judes? Hmm… bikin aja doi jatuh cinta sama lo. Hihihi….

Pokoknya, nggak akan ada lagi males-malesan ke sekolah, apalagi pusing menghadapi ujian. Ucapin bye-bye sama dua hal itu! Percaya, deh, sekolah nggak melulu serius dan membosankan kalo kita tau caranya. #MariBaca



-Bukune-

Read more

Reviews

4.5
629 total
Loading...

Additional Information

Publisher
Bukune
Read more
Published on
Aug 1, 2013
Read more
Pages
260
Read more
ISBN
9786022201076
Read more
Read more
Best For
Read more
Language
Indonesian
Read more
Genres
Fiction / Humorous
Humor / General
Read more
Content Protection
This content is DRM protected.
Read more

Reading information

Smartphones and Tablets

Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.

Laptops and Computers

You can read books purchased on Google Play using your computer's web browser.

eReaders and other devices

To read on e-ink devices like the Sony eReader or Barnes & Noble Nook, you'll need to download a file and transfer it to your device. Please follow the detailed Help center instructions to transfer the files to supported eReaders.
©2018 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.