In un mondo di conigli

Come un dinosauro
18

Dante si sveglia e si rende conto di avere sognato per più di 30 anni. Non è fidanzato con Giada, ma con Liliana. Il suo migliore amico non è Elia, ma Paolino. Di mestiere non fa l'illustratore, ma il macellaio. E il mondo in cui vive non è il nostro, ma è molto simile: l'Euro non è mai esistito, gli animali da compagnia per eccellenza non sono cani e gatti, ma i conigli, e così via. Ma Dante sente la mancanza della sua vecchia esistenza. La chiave per tornare al suo Sogno sembra essere una ragazzina sovrappeso che indossa sempre un cappello con le orecchie da coniglio.
Read more

About the author

 
Read more

Reviews

4.6
18 total
Loading...

Additional Information

Publisher
Come un dinosauro
Read more
Published on
Apr 11, 2014
Read more
Pages
255
Read more
ISBN
9786050300789
Read more
Language
English
Read more
Genres
Fiction / General
Read more
Content Protection
This content is DRM free.
Read more
Read Aloud
Available on Android devices
Read more

Reading information

Smartphones and Tablets

Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.

Laptops and Computers

You can read books purchased on Google Play using your computer's web browser.

eReaders and other devices

To read on e-ink devices like the Sony eReader or Barnes & Noble Nook, you'll need to download a file and transfer it to your device. Please follow the detailed Help center instructions to transfer the files to supported eReaders.
©2017 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.