Climate Keepers: Agents of Project Zero

· Dark Horse Comics (Single Issues)
Ebook
16
Pages
Bubble Zoom

About this ebook

Conozca a los “Guardianes del Clima”, un equipo de jóvenes héroes del clima que se informan sobre las amenazas medioambientales para su comunidad y luchan juntos contra la contaminación. Se diseñó este cómic educativo para ayudar a los jóvenes a entender mejor los efectos del cambio climático y explorar maneras de generar un impacto positivo. Portland General Electric, una empresa de energía con sede en Portland (Oregón), en colaboración con la editorial local Dark Horse Comics, a desarrollado este recurso educativo que tiene como objetivo preparar a la siguiente generación de líderes en materia de energía limpia, a los innovadores y a los científicos del clima.

Reading information

Smartphones and tablets
Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.
Laptops and computers
You can listen to audiobooks purchased on Google Play using your computer's web browser.
eReaders and other devices
To read on e-ink devices like Kobo eReaders, you'll need to download a file and transfer it to your device. Follow the detailed Help Center instructions to transfer the files to supported eReaders.