Jangan-jangan Kita Berjodoh

QultumMedia
25
Free sample

Bukannya ngarep,
aku cuma berprasangka baik sama Allah…


Jodoh kan misterius. Nggak disangka-sangka. Sebesar apa pun cintamu pada seseorang, kalau emang nggak berjodoh, bakal ada aja yang membuatmu gagal. Sebaliknya, sebesar apa pun kebencianmu terhadapku, kalau aku emang jodohmu, ya gimana lagi?

Aku sih nggak bisa berbuat apa-apa. Jadi ya diterima aja…

Nah, biar kamu nggak terus-terusan galau dan mau pelan-pelan membuka hati untukku, coba deh baca buku ini. Baca baik-baik isinya, renungkan dalam hati pelajaran yang kamu dapat darinya.

Untuk mencintai, kamu nggak harus jatuh terlebih dulu. Dan untuk menikah, kamu nggak harus pacaran seperti itu..


-Qultummedia-

Read more
4.8
25 total
Loading...

Additional Information

Publisher
QultumMedia
Read more
Published on
Jan 1, 2016
Read more
Pages
204
Read more
ISBN
9789790173514
Read more
Read more
Best For
Read more
Language
Indonesian
Read more
Genres
Religion / Islam / General
Read more
Content Protection
This content is DRM protected.
Read more

Reading information

Smartphones and Tablets

Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.

Laptops and Computers

You can read books purchased on Google Play using your computer's web browser.

eReaders and other devices

To read on e-ink devices like the Sony eReader or Barnes & Noble Nook, you'll need to download a file and transfer it to your device. Please follow the detailed Help center instructions to transfer the files to supported eReaders.
©2018 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google|Location: United StatesLanguage: English (United States)
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.