CLBK Bikin Repot

GagasMedia
4
Free sample

Aku jatuh cinta! Momennya pas, lagiÉ. Saat sedang mendambakan percintaan yang superdramatis kayak di film-film, tiba-tiba Geri datang lagi ke kehidupanku. Oke, aku memang bisa dibilang menjilat ludah sendiri karena pernah bilang ke temenku Japra kalo aku udah nggak ada feeling ke cowok itu. Tapi saat bertemu Geri-nya langsung... owh, langsung lupa omongan sendiri! Tapi, selain Geri, masih ada lagi nama cowok lain. Mario, yang diam-diam kukecengi di kantor, belakangan nunjukin tanda-tanda naksir. Hmm, emang sih sama yang ini lumayan ribet: pake harus belajar masak dan miara kucing segala. Akh! Bingung... kata orang, ada saatnya cewek itu ngalamin dilema memilih dua cinta. Tapi sialnya, nggak ada panduan jelas harus milih yang mana.



  -GagasMedia-

Read more

Reviews

4.0
4 total
Loading...

Additional Information

Publisher
GagasMedia
Read more
Published on
Jul 1, 2008
Read more
Pages
204
Read more
ISBN
9789797802622
Read more
Read more
Best For
Read more
Language
Indonesian
Read more
Genres
Fiction / Romance / General
Read more
Content Protection
This content is DRM protected.
Read more

Reading information

Smartphones and Tablets

Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.

Laptops and Computers

You can read books purchased on Google Play using your computer's web browser.

eReaders and other devices

To read on e-ink devices like the Sony eReader or Barnes & Noble Nook, you'll need to download a file and transfer it to your device. Please follow the detailed Help center instructions to transfer the files to supported eReaders.
©2017 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.