Tergolek Hatiku Kerana Kamu

GedeBook
44

Kehilangan insan tersayang telah mengubah episod hidupnya. Daripada gembira berfoya-foya dengan harta yang tidak akan luak hingga ke anak cucu, bertukar menjadi punca utama nyawanya diburu.

Kehadiran Israr dalam hidup Tengku Kiesha Kalila telah menyemai cinta baru. Namun status suami isteri antara Tengku Kiesha dengan pengawal peribadinya, gagal disahihkan. Tengku Budriz mengambil kesempatan dalam kesempitan Tengku Kiesha.

“Kenapa tenung abang macam tu? Kiesha kena ingat Kiesha masih berpuasa. Jangan nanti terbatal puasa sedangkan tak sampai sejam lagi nak berbuka. Abang ni tak apalah sebab tak puasa.” Israr

Raja Azrin yang telah meragut kesucian dirinya kembali menjilat ludah sendiri, dan berharap Tengku Kiesha akan menjadi pengganti suri hidupnya.

“I cuma bagi you peluang yang you dah terlepas. Terima je, Kiesha. Bukan ke you cintakan 1?” Raja Azrin

Tengku Kiesha dipaksa bernikah dengan Tengku Budriz, dan kelemahan yang ditonjolkan merupakan perangkap untuk Tengku Budriz dan bondanya.

“Riz, dah gila ke? Sebulan mana lepas edah Kiesha lagi. Tu pun kalau betul suami Kiesha meninggal dunia. Kalau bukan, Kiesha haram dinikahi.” Tengku Kiesha

“Walau berjuta you nak bayar, I tak akan lepaskan Kiesha. Sekali I dapat dia, selamanya dia akan bersama I.” Tengku Budriz

Adakah mereka benar-benar ingin memiliki Tengku Kiesha? Atau sekadar suatu rebutan yang menjulang juara?
Read more

Reviews

3.8
44 total
Loading...

Additional Information

Publisher
GedeBook
Read more
Published on
Oct 27, 2014
Read more
Pages
670
Read more
ISBN
9789670185644
Read more
Features
Read more
Read more
Language
Malay
Read more
Genres
Fiction / Romance / General
Read more
Content Protection
This content is DRM protected.
Read more
Read Aloud
Available on Android devices
Read more

Reading information

Smartphones and Tablets

Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.

Laptops and Computers

You can read books purchased on Google Play using your computer's web browser.

eReaders and other devices

To read on e-ink devices like the Sony eReader or Barnes & Noble Nook, you'll need to download a file and transfer it to your device. Please follow the detailed Help center instructions to transfer the files to supported eReaders.
©2017 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.