Care.com: Hire Caregivers

21.7K reviews
Content rating
Everyone
1M+
Downloads
Content rating
Everyone
Users Interact
Learn more
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image

About this app

Find trusted, background-checked caregivers for kids, adults, pets, and homes that fit your schedule and budget. See why 29 million families have turned to Care.

BACKGROUND-CHECKED FOR PEACE-OF-MIND

• All caregivers you can book are background-checked
• Option to request supplemental background check reports
• In addition, our Trust & Safety team reviews profiles, job posts, reviews, and photos to make sure they meet our community guidelines

CREATE THE CARE PLAN THAT’S PERFECT FOR YOU

• Search and compare rates for full-time, part-time or even occasional help
• Get help with everything from watching kids after school to meal prep for seniors
• Find the right fit after assessing caregivers' reviews, years of experience, or number of times hired by families on http://Care.com
• Unexpected change in plans? No worries—book a sitter for kids or pets in as little as 6 hours before you need them

EASY TO USE WITH ONE MEMBERSHIP

• Purchase one membership for all your care needs: children, adults, pets, and home
• Search, message, interview, and book—all in the app
• Browse profiles or post a job and let caregivers apply to you
• Need help? Chat with a live agent in an average of 1 minute or less. 24/7 support

At any time, you can review our privacy policy at: https://www.care.com/about/privacy-policy/ or our terms of use at: http://www.care.com/terms-or-use-p1012.html
Caregivers, babysitters, nannies, tutors or housekeepers: find the care for you
Updated on
Jun 15, 2026

Data safety

Safety starts with understanding how developers collect and share your data. Data privacy and security practices may vary based on your use, region, and age. The developer provided this information and may update it over time.
  • This app may share these data types with third parties
    Location, Personal info and 4 others
  • This app may collect these data types
    Location, Personal info and 6 others
  • Data is encrypted in transit
  • You can request that data be deleted

Ratings and reviews

21K reviews
Ronald Matthew Sherga, Jr.
July 1, 2025
The other reviewer Ceara is spot on. Also I'd have to say one of the things that annoys me the most is that if you are searching through caregivers, tap on one to view the profile, and then go back to the search results afterward, you are brought right back to the top of the results. So you have to scroll all the way down again each time. It's so frustrating, and the website doesn't behave this way. The website brings you back to where you previously were in the search results.
16 people found this review helpful
Care.com Inc
July 2, 2025
We appreciate your review. We'll be sure to share your feedback with our management team. For assistance, please reach out to us at reviewteam@care.com. Please include Reference Number 2025-07-01-30800984 when you email
Ashley Geoghegan
August 27, 2026
It loops me to the website but then won't let me select things (like if I try to click on a person listed under browse caregivers it loops me back to the main page). I almost can't seem to use the app at all, it just sends me to the website, which is also terrible. If the app seems to start to try to work it keeps asking me for my childrens' ages every time as if I have never filled in anything before. This is besides them making you post jobs and sending messages you didn't want to send.
1 person found this review helpful
Care.com Inc
August 27, 2026
We are sorry to hear that you had a bad experience with our service recently, but we appreciate you leaving a review to let us know more about it. You can reach us at reviewteam@care.com, or you can call us at 888-498-1821 to discuss this at your convenience. Please include Reference Number REV-2026-08-27-32936185 when you contact us. Thank you!
Trish Acampora
July 16, 2026
This was the worst experience ever. Don't waste your money. I was scanning the price page and because my CC# was in my phone I was charged $119 for the entire year. I was denied a refund for unused months after 2 terrible experiences. First time the person never came back to get me. Then 4 people in 2 weeks canceled asking for more money within 24 hrs of accepting the job. Why would they deny me a refund for unused months. I believe they are ripping people off. These are not reliable people.
Care.com Inc
July 8, 2026
We apologize for your frustration and would like to invite you to contact us at reviewteam@care.com so we can assist you directly. Please include Reference Number 2026-07-07-32475621 when you contact us. Thank you!

What’s new

We are always making enhancements and addressing issues to improve your experience. To always get the latest and greatest version of the app, turn auto updates on. New to this version: we’ve fixed a handful of bugs and made some small enhancements to make the app more stable.
Content rating
Everyone
Users Interact
Learn more

App support

About the developer
Care.com, Inc.
infraops@care.com
2801 N Central Expy One W Village Dallas, TX 75204 United States
+1 512-628-2318