Princess. Dragon Cave

Classificació del contingut
Per a tots els públics

Sobre aquest joc

Ajudar a escapar a la princesa de la cova del drac i córrer al seu castell

Terrible drac ha segrestat a la princesa i ella amagat en la seva cova. Però mentre que el drac estava adormit, la princesa va escapar i ara ella necessita per funcionar al seu castell. El camí és molt perillós - coves, pont, bosc, llac i altres dificultats que penja.

Drac va descobrir la pèrdua i va sortir en persecució! Princesa necessita ajuda per superar tots els obstacles i arribar al castell
El joc consta de 10 nivells interessants

1) la cova del drac
Mentre que el drac segueix dormint princesa ha de trobar una manera de sortir de la seva cova. Utilitza "cop" per activar més "cop" esquerra o la dreta i l'altre per començar a moure.

2) en ziga-zaga per carretera
Després de la princesa de la cova del drac s'han d'executar en un camí en ziga-zaga. Aquesta carretera té molts revolts, s'ha de tenir molta cura de no caure cap avall. Utilitzeu el "cop" per girar a l'esquerra o la dreta.

3) La cova de nan
En general, una gran quantitat de nans treballen en aquesta cova, però ara s'estan amagant, perquè van veure el drac. En una situació de pànic, van deixar totes les seves eines, carros i mineral - el corredor ha d'evitar tots aquests obstacles.

4) Antic pont penjant
Princesa s'executa en un pont penjant entre dues muntanyes. No obstant això, aquest pont és molt antic i té una gran quantitat de taules trencades. Ajuda al corredor no caure en aquests forats.

5) laberint de la cova
Aquesta és la cova ombrívola amb un munt de voltes i passadissos foscos. La princesa ha de trobar la sortida d'aquest laberint.

6) escala en ziga-zaga
Finalment les muntanyes són més. Ara, la princesa ha de córrer per l'escala amb moltes voltes. Per arribar a la final de la princesa escales només ha de girar a l'esquerra oa la dreta en el moment adequat.

7) Camí forestal
El camí passa a través del bosc dens. Corrent pel bosc és difícil, perquè en el camí una gran quantitat d'arbres caiguts, arrels, pedres i troncs. Utilitzeu el "cop" cap a l'esquerra o dreta per girar, lliscar cap avall per lliscar sota els arbres caiguts i "cop" cap amunt per saltar sobre troncs.

8) Creuant el riu
Princesa prop del gran riu. No hi ha pont a través del riu, de manera que la princesa s'executa en troncs flotants i salta d'un registre a l'altre.

9) Carretera amb forats
Princesa s'executa en un camí que té un munt de forats. Si la princesa no és acurat, es cau en l'aigua, a fi de tractar d'evitar tots els forats a la carretera

10) ciutat en flames
Finalment, la princesa va arribar a la ciutat. Ja es pot veure el seu castell, però ella encara està en perill. El drac està molt enfadat, que vol cremar tot en aquesta ciutat. Els carrers en el foc, però la princesa s'està executant al seu castell. Salvar la princesa del foc i ajudar a arribar a casa
Data d'actualització:
17 d’ag. 2023

Seguretat de les dades

La seguretat comença en entendre com els desenvolupadors recullen i comparteixen les teves dades. Les pràctiques de privadesa i seguretat de les dades poden variar segons l'ús que es fa de l'aplicació, la regió i l'edat. El desenvolupador ha proporcionat aquesta informació i és possible que l'actualitzi al llarg del temps.
No es comparteixen dades amb tercers
Més informació sobre com els desenvolupadors declaren la compartició de dades
No es recullen dades
Més informació sobre com els desenvolupadors declaren la recollida de dades