
Engin Atıcı
Kitap okumak çok hızlı ve basit oluyor bu uygulama sayesinde. Arka plan ve font ayarı yapabiliyor olmak, uygulamayı kapatıp tekrar açtığımda kaldığım yerden devam edebiliyor olmak çok iyi. Sarı renkli arka plan çok daha rahat okumayı sağlıyor. Altını çizdiğim yerleri kitabı bitirdiğimde toplu şekilde görebiliyorum ama şöyle bir sıkıntı var: Altını çizerken kelimeyi yana kaydırdığımda sayfa komple gidiyor bazen, 2-3 sayfa geriye ya da öne gidiyor, komple metinlerin altını çizmiş oluyor. Can sıkıc
22 kişi bu yorumu faydalı buldu

AYŞE TÜRKOĞLU
- Uygunsuz olarak işaretle
- Yorum geçmişini göster
Genel olarak güzel bir uygulama. Özellikle okuma ayarları çok güzel. Vurgu renkleri de çok çeşitli. Ama okundu, okunacak gibi işaretlemeler de olsa çok daha güzel olur. Ayrıca epub dışında PDF kitapları da okusa harika olur.
11 kişi bu yorumu faydalı buldu

Ersin Doğan
Tavsiye üzerine denedim ve beğendim. Renkli fosforlu kalemle hardcopy kitaba yaptığımız highlight veya altını çizme işlemini bu uygulamada da yapıp ekstra not ekleyebiliyoruz. Font seçimi, kağıt renk seçimi, sayfa görünümü veya yukarı kaydırma özelliği uygulamayı gayet kullanışlı ve kullanışı keyifli hale getiriyor, göz yormuyor. Üstelik reklam da yok. Telefonu karanlık modda kullanıyorsanız ayarlardan Lithium'u hariç tutulan uygulama olarak seçerseniz olası görünüm sıkıntılarını önlersiniz.
8 kişi bu yorumu faydalı buldu