Joe - Order Ahead & Rewards

4.7
2.14K reviews
50K+
Downloads
Content rating
Everyone
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image

About this app

Skip the line and earn rewards on the largest indie coffee network in the U.S.! Whether you’re craving a latte, hungry for a sandwich, or want to grab a healthy snack on-the-go, joe has you covered. Discover new experiences for pickup or curbside service from hundreds of coffee shops, bakeries, cafes and more. Whether you want to take the worry out of your daily routine or discover something new joe makes it easy to order ahead from the app or desktop and earn points towards rewards with every purchase and redeem them anywhere joe is accepted.

Built by baristas, joe empowers indie coffee to compete against national chains and earn more revenue every month than any other app.

YOUR FAVORITE COFFEE SHOPS
Take the worry out of your daily routine by ordering ahead at your favorite local shops or discover something new when the time is right.

CURBSIDE & CONTACTLESS PICKUP
Avoid the crowds by opting for curbside service or pickup at the counter.

TRUSTWORTHY
Our industry-leading customer satisfaction means you can count on your order being ready when you arrive. With one-tap reorder and live status update on progress, you can count on us even when you’re running late.

REWARDS, DEALS & PERKS
With every order, you earn points that can be redeemed for free drinks and deals anywhere on the network. You’ll also receive deals, discounts and promotions that you can use to save money and discover new experiences.

THE WAY YOU LIKE IT
Go ahead and get your half-caf, soy, sugar-free vanilla latte with two extra pumps of syrup and extra foam. We built joe to accommodate the most complex combinations that you rely on so your barista gets it right, every time.

ORDER FROM ANY DEVICE
Whether you order from an app, or online from a desktop joe let’s you earn points and order anywhere wherever it’s most convenient.

EASY PAYMENT
Pay with Google Pay, Apple Pay, or your own joe wallet which gives you access to additional deals and perks.

Visit https://joe.coffee to learn more on how to support small business and get your fix.
Updated on
Jul 14, 2022

Data safety

Safety starts with understanding how developers collect and share your data. Data privacy and security practices may vary based on your use, region, and age. The developer provided this information and may update it over time.
No data shared with third parties
Learn more about how developers declare sharing
This app may collect these data types
Personal info, Financial info and 5 others
Data is encrypted in transit
You can request that data be deleted
4.7
2.14K reviews
Austin Hagman
June 20, 2022
Edit: login issue fixed. The app works well enough, and it does provide a way to easily see local coffee shops and their menus, but I'm still only giving 3 stars because the price of the total cost of an order comes out to far higher than if you just order on location. Also, several locations don't get alerted when a sale comes in through Joe's and then the order just gets automatically refunded in about 10 minutes. So, not really useful for ordering at a myriad of coffee shops.
2 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Coffey Ventures, Inc.
May 5, 2022
Hi Austin - It sounds like we're having issues with 2-Factor Authentication on your app. We should be able to unblock that for you - please email help@joe.coffee and we'll get that sorted for you. Very sorry for the inconvenience. -Nick
Rose Stacy
August 4, 2022
BEWARE. Unless you link a bank account with your account number and routing number (yikes) the lowest denomination of credit you can add to your balance is $25. also, the app defaults to a $1 tip, and the only way to not leave a tip or tip less than $1(for a cup of coffee!) is to tap custom tip and enter it manually. Gonna use my balance then uninstall.
4 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Parthib Samadder
July 13, 2022
Pretty abysmal experience using this app. The first time worked like a charm, but now the place I usually order from gives me a notification that they are no longer accepting orders even though the home page says they are! So much time wasted picking my order just for it to not go through. I also attempted to link my bank account to remove the fee, but after entering all my info into the Stripe integration, I'm just presented with a blank white screen and I have to force close the app.
5 people found this review helpful
Did you find this helpful?

What's new

Improved app start up time.