
RuMa
Jag inväntade en leverans sedan kl 16.00 idag. Kl 21.30 ringer er leveranschaufför Munzer, och påstår att han inte hittar till min adress och att hans gps ger honom leverans till gatunummer 3 och inte 35?! Jag frågar var han är just nu och då får jag till svar att jag måste boka ny leverans och sedan avslutas samtalet. Ursäkta, men vad är det för en chaufför som inte kan hitta till, en från början, rätt angiven adress. Nu ska jag helt i onödan behöva vänta in försändelsen en gång till.
4 personer tyckte att den här recensionen var användbar

Ulf Mattsson
Missade tre (tre!) leveranstillfällen: först sms under dagen om beräknad leveranstid, sedan avbokning under kvällen. Uselt.
1 person tyckte att den här recensionen var användbar

Ujjwala Andersson
Smidig leverans. Men det borde ske med enbart kontroll av legitimation, och utan genom bank id. Det finns risker att använda bank id i sådana sammanhang tycker jag...
5 personer tyckte att den här recensionen var användbar