
Liesy Strouwen
- Markeren als ongepast
- Reviewgeschiedenis tonen
de app is wel oké,maar het is vaak fout met de uren. elke keer is mijn bus 10-30 minuten te laat,zoals nu. mijn bus moest hier zijn om 15:54 en ik ben hier nog aan het wachten om 16:20. het is ook VEEL te duur. ik moest over €200 betalen voor maar een jaartje.

Guido Butstraen
Terug naar met "paard en kar". Diksmuide - Oostende van 55 min. naar 1u30. Wie bedenkt er zo iets. Openbaar vervoer promoten? Mij zien ze me niet meer, bedankt politiekers.

Jorn Vandenbruwaene
De app is goed maar de bussen niet er is een fout waardoor 1 bus voor 2 staat bv oedelem lti en sint-kruis tot ursel de oedelem bus is er niet en als je vraagt voor de locatie is het de zelfde als de sint-kruis en wanneer de sint-kruis bus een enkele is is er wel een oedelem lti Waarom geef je ons niet gewoon de dubbele sint-kruis tot ursel bus en de enkele lti oedelem bus 4 scholen op 1 bus.