
Knight 11692
First you have to go through ads before you can open the app and then even if you're using the free version you can only use it for 3 days before you have to pay a weekly which is a waste of time and money.
1 person found this review helpful
AppTitude Technologies OU
December 31, 2025
Hello,
Thank you for your feedback. We understand your concern and appreciate your input. If you have any questions or need assistance, please contact us at services@webpeakou.net.

Roger Dacal Dacal
I requested a refund for the money that was taken by this app but It says failed. i requested a refund same day I was charged for this app how come it was failed. this app is not helpful at all. so disappointing. I only use the free trial once and uninstalled the app because it is not working and only subscribed for free. If you can give me back my money thank you.
5 people found this review helpful
AppTitude Technologies OU
August 7, 2025
Hi Roger. Please note that deleting the app doesn't cancel the subscription. Refunds are managed by the Store directly. If you require any further guidance, please contact us at services@webpeakou.net.

Gerardo C Ramirez Jr.
- Flag inappropriate
- Show review history
how to refund I didn't buy your apps, I only used the free trial, I was automatically charged without informing me, I also didn't subscribe to your apps, I was accidentally charged for 1 year, pls how to refund my money, here are the receipts I need money for emergency purposes, it's not right that I only used the free trial and then you charge me like that pls get my money back I've already emailed you many times and you haven't even responded to my concern
15 people found this review helpful
AppTitude Technologies OU
September 18, 2025
Hi Gerardo, we’re sorry to hear about your experience. Please contact us at services@webpeakou.net so our Support Team can review your case and assist you with a possible refund. We appreciate your patience.