A-Bian-Ca

Bukune
32
Free sample

This is so weird. Masa di sekolah yang baru ini ada orang yang namanya mirip banget-banget-banget sama gue? Ya, kalau cuma nama panggilan doang, sih, wajar. Ini? Nama panjangnya juga mirip. Gue Rendita Bianca, dia Rendy Abiansyah. Seolah, nama gue nih versi ceweknya dan dia versi cowoknya. Perasaan, Bunda nggak pernah cerita kalau dia janjian ngasih nama anak, deh.

Belakangan, hampir semua orang komentar tentang hal ini, sampai bosan dengernya. Mending gue fokus main basket. Eh, iya…, gue lupa kalo dia juga suka main basket. Gila ya, sampai hobi juga bisa sama?

Cukup, udah segitu aja, gue nggak mau dekat-dekat dia. Emang sih, Bian cakep, Gemesin sekaligus nyebelin, tapi emmm… seberapa besar kemungkinannya perasaan kita bisa sama juga?


-Bukune-

#makinpaTEN

Read more
Collapse
4.5
32 total
Loading...

Additional Information

Publisher
Bukune
Read more
Collapse
Published on
May 1, 2016
Read more
Collapse
Pages
310
Read more
Collapse
ISBN
9786022201861
Read more
Collapse
Read more
Collapse
Best For
Read more
Collapse
Language
Indonesian
Read more
Collapse
Genres
Fiction / General
Fiction / Romance / General
Read more
Collapse
Content Protection
This content is DRM protected.
Read more
Collapse

Reading information

Smartphones and Tablets

Install the Google Play Books app for Android and iPad/iPhone. It syncs automatically with your account and allows you to read online or offline wherever you are.

Laptops and Computers

You can read books purchased on Google Play using your computer's web browser.

eReaders and other devices

To read on e-ink devices like the Sony eReader or Barnes & Noble Nook, you'll need to download a file and transfer it to your device. Please follow the detailed Help center instructions to transfer the files to supported eReaders.
©2018 GoogleSite Terms of ServicePrivacyDevelopersArtistsAbout Google|Location: United StatesLanguage: English (United States)
By purchasing this item, you are transacting with Google Payments and agreeing to the Google Payments Terms of Service and Privacy Notice.