PlayTide: Curious Path

Contains adsIn-app purchases
4.0
393 reviews
Content rating
Everyone
10K+
Downloads
Content rating
Everyone
Learn more
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image

About this app

📚 Start with PlayTide - the ultimate brain-training app that challenges your mind, boosts your focus, and enhances your cognitive abilities! Dive into a world of captivating brain games, puzzles, and quizzes designed to sharpen your intellect and expand your knowledge.

🤓Engage in brain tests that will push your IQ to new heights. With a variety of stimulating games and mind-bending puzzles, PlayTide keeps you on your toes while you learn and grow.

What sets PlayTide apart? 🤔

Brain-Boosting Challenges:
Test your mental agility with a diverse range of brain games and puzzles.

Interactive Quizlet Quizzes:
Explore topics from science to pop culture with fun, educational quizzes.

Memory Improvement:
Enhance your memory retention with specially crafted exercises.

Logic and Reasoning:
Sharpen your problem-solving skills and enhance your logical thinking.

Personalized Training:
Tailored challenges based on your performance to maximize improvement.

Track Progress:
Monitor your advancements and witness your brainpower soar over time.

🤓 Unlock your brain's potential and become smarter, more focused, and more productive every day with PlayTide!

Download now and start your journey to a smarter you!
Updated on
Sep 23, 2025

Data safety

Safety starts with understanding how developers collect and share your data. Data privacy and security practices may vary based on your use, region, and age. The developer provided this information and may update it over time.
This app may share these data types with third parties
Location, Personal info and 4 others
No data collected
Learn more about how developers declare collection
Data is encrypted in transit
You can request that data be deleted

Ratings and reviews

4.0
390 reviews
Joanne Laurie
June 6, 2025
I have been charged as well 39.99 per month for 2 months. I contacted Brainary and they did reimburse me. The client service is very good. I wish they did otherwise for having you take their membership. When you take the iq test, there is a tick box that if you do not remove the tick, you are automatically subcribe. Hence, I did not notice that i had subscribe. But all good as Brainary reimburse me. I did not try the app.
1 person found this review helpful
Did you find this helpful?
Popiol Agency
June 10, 2025
Dear User, Thank you for your patience. We’ve reviewed your case and have processed a refund for the charges. We sincerely apologize for the inconvenience and confusion this caused. Our team is committed to providing a better experience and we truly appreciate your feedback. Best regards
Alexandra Botnariuc
May 11, 2025
!!! DO NOT INSTALL THIS APP I would've put 0 stars, but that wasn't possible. I downloaded it just for the sake of knowing my level of iq. I saw 3 day trial for 0.99$, wasn't a big deal. Immediately after i found out my results i wanted to cancel subscription, it redirected me to their site to indicate my email. After this i went in my gmail account to confirm that i was about to cancel. After reentering the app, the button "cancel subscription" was still there. I had to cancel from google play
1 person found this review helpful
Did you find this helpful?
Popiol Agency
May 14, 2025
Greetings! We’ve received your support request and carefully reviewed your case. Your subscription has been successfully canceled. If you have any further questions or need additional assistance, please don’t hesitate to reach out to us. We’re always here to help and ensure you have the best possible experience.
Jane Spiers
April 18, 2025
If I could give no stars I would but then I couldn't write this. My experience is just like everyone else's, ripped off & duped! I tried to cancel my trial subscription but alas the app wouldn't load no matter wot I did! So I emailed support to cancel it manually & to prevent them from taking $ off of me, I just keep getting tickets #'s & no actual response! A day & a half later they took over $63 out of my bank when I explicitly told them not to! Surely something can be done about this BS!?
7 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Popiol Agency
April 22, 2025
Hi. We sincerely apologize for any inconvenience caused. After reviewing your case, we have processed your refund. We understand how important this issue is, and we hope this resolves the situation. If you have any further questions or concerns, please don’t hesitate to contact us. We’re here to assist you!