Cornix - Crypto Trading

4.8
468 reviews
10K+
Downloads
Content rating
Everyone
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image

About this app

Automated crypto trading for everyone.
Cornix provides cutting-edge trading automation for novices and pros.
Millions of signals.
User-friendly bots.
DCA Bots
TradingView Bots
Grid Bots
24/7 support.
Try Cornix's free trial today!
Updated on
Apr 17, 2024

Data safety

Safety starts with understanding how developers collect and share your data. Data privacy and security practices may vary based on your use, region, and age. The developer provided this information and may update it over time.
This app may share these data types with third parties
App activity and App info and performance
This app may collect these data types
Personal info and Device or other IDs
Data isn’t encrypted
You can request that data be deleted

Ratings and reviews

4.8
461 reviews
Mrinal Rao
April 21, 2024
lot of glitches ,won't pick up trades or opens up incorrectly. Also it auto renews which I did not notice and once asked they did not refund.
6 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Cornix 10 LTD
April 27, 2024
Hi Marinal, We're sorry to hear about the issues you encountered. It would be helpful if you could provide more information so we can assist you further. Regarding the refund, if you haven't received one, it's possible that your situation didn't meet the criteria outlined in our refund policy.
Niko Jankosan
January 7, 2024
Connix... Had to edit the review because since my first review my user experience further degraded. App remains terrible, forget about trading with that. However, due to recent updates the web version became glitchy as well. Support likes to make snarky comments and there is no chance of a refund for a yearly subscription for a product that is costing you money as you (try to) use it. At first I was very hopeful but my hopes were in vain...
13 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Cornix 10 LTD
December 26, 2023
Sorry to hear that! Could you write to us at https://t.me/cornix_tech_support_bot with more details of your issue? We'd love to help you troubleshoot.
Daniel
April 21, 2022
Such a solid idea for people who can't watch markets 24/7. However, the app is pretty cumbersome. There's a lot to taps to get where you want and it doesn't feel intuitive. Whether I paste in a trade setup the app freezes and becomes unresponsive until I close it and manually setup a trade. Decent app, not great. Not sure I will continue once the trial finishes.
9 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Cornix 10 LTD
May 7, 2022
Hey Daniel! Apologize for the inconvenience and thanks for the feedback! Please contact us via https://t.me/cornix_tech_support_bot and we will assist you.

What's new

* Add support for Bitget exchange
* Add OKX quick connect