
Kamal
- پرچمگذاری بهعنوان نامناسب
چرا ایکس به دنبال بهانه است و کسانی را که توانایی خرید و پرداخت پول به او را ندارند به بهانههای مختلف و واهی بی دلیل محدود و مسدود و محروم می کند آیا این احترام به آزادی است ؟ خیر من از ایکس که بدون دلیل مرا اذیت و محدود و ممنوع کرده ناراحت و شاکی هستم😡😏🤔

Yalda Faghihi
- پرچمگذاری بهعنوان نامناسب
اگه نمیتونید حساب کاربری بزنید، از طریق وبسایت ثبت نام کنید و بعد برنامه رو نصب کنید وارد بشید.
یک نفر این مرور را مفید دانسته است

manuchehr mirzakhani
- پرچمگذاری بهعنوان نامناسب
- نمایش سابقه مرور
بنظرمن تویترازتجربه یاهومسنجرقدیم که پرطرف داربوددراسانی گفتگوهااستفاده کند تویتردرسطح جهانی معتبر است ولی نقایص در ارتباطات بایدبرطرف شودترجمه آن به زبانهای مختلف بایدقوی ترباشدبطورخودکارهمه نوشته هاصفحه ترجمه شودبرنامه راهنمای برای کابرفوری ترجمه شود یاهومنسجرخیلی ازنظرمن عالی بودحیف که فعالیت هایش رابه همان سبک زیباادامه ندادامیدوارم روزی فرابرسدکه بازیاهومسنجرباهمان زیبایی واسانی ارتباط برقرار کندودرصدرقراربگیرد
۴۱ نفر این مرور را مفید دانستهاند