RealGreen Mobile

28 reviews
Content rating
Everyone
1K+
Downloads
Content rating
Everyone
Learn more
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image
Screenshot image

About this app

The RealGreen Mobile application lets your technicians and crews connect seamlessly with the office and easily manage their schedule through an intuitive, easy-to-use interface. RealGreen by WorkWave has completely overhauled the existing Mobile Live application to bring you enhanced workflows, increased reliability and offline support.
RealGreen Mobile allows technicians and crews to stay connected with the office.
Updated on
Oct 13, 2026

Data safety

Safety starts with understanding how developers collect and share your data. Data privacy and security practices may vary based on your use, region, and age. The developer provided this information and may update it over time.
  • This app may share these data types with third parties
    Location, Personal info and 2 others
  • This app may collect these data types
    Location, Personal info and 4 others
  • Data is encrypted in transit
  • Data can’t be deleted

Ratings and reviews

24 reviews
ClassN
May 17, 2026
App is bad, definitely do NOT recommend spending money on this if you're a company that has routes of any kind. Daily production numbers are broken, modifying your jobs is broken, everything takes twice as many clicks as before, jobs disappear and complete on the wrong day. Quality of life features like dark mode and themes got removed. It's been months and these people have not made any notable improvements. Don't give them your time or money.
4 people found this review helpful
Did you find this helpful?
Robert Crutcher
September 8, 2026
This app is horrible. Constant crashes or it gets stuck loading and you have to force close it and retry. Yo uend up spending more time getting the app to work than yo u spend doing the jobs. If you're in the market skip this app and look at any other apps for your services.
1 person found this review helpful
Did you find this helpful?
WorkWave, LLC
September 14, 2026
Hi Robert, we are so sorry for the poor experience you've been having on the app. We'd be happy to review what's going on together so we can resolve this. Please reach out to us at (800) 762-0301 so our team can discuss it with you further. We also just released v2.18 on Sept 9 which may help. Hope to hear from you soon.
Jennifer McAndrew
September 18, 2026
Bring back the old app. I didn't leave great reviews on that one but I never imagined it could be so much worse. This app is absolutely awful, half functions, things that were available easily on the old app are apparently missing altogether and is basically just over complicating the most basic tasks. I'm spending much more time per lawn just trying to print an invoice or mark conditions. We don't need fancy, we just need functional.
Did you find this helpful?
WorkWave, LLC
September 21, 2026
Hi Jennifer, thank you for the candid feedback. I've passed this over to our product team. We'd like to hear more to see how we can help guide you through the updated workflows or enhance them to uncomplicate things. Please reach out to your account manager so we can schedule some time to chat about it! Thank you.

What’s new

• Neighborhood Marketing
• Added the Service Station Report & Tech Report
• View/Email/Print Work Order Invoices & Proposals
• Proposal Signatures
• Invoice Front Format
• Invoice Barcode Scanning
Content rating
Everyone
Learn more

App support

Phone number
+18007620301
About the developer
WorkWave LLC
realgreensystems@gmail.com
101 Crawfords Corner Rd Ste 2511-W Holmdel, NJ 07733 United States
+1 773-541-4626

More by WorkWave, LLC

Similar apps