
Katherine O
wrote customer service in the app with no response. Amenify used to be a good perk from my apartment complex but now only allows the use of $5 of the monthly $20 credit to order off Amazon. When they originally added it was a full $20, then it dropped to $15 of the monthly $20, now it is $5 of the $20. Also, because of the service fee they also added a few months ago, with just a $5.00 credit it now costs MORE through them than buying directly. Why offer Ecommerce if it saves nothing?
4 people found this review helpful
We apologize for the delayed support response and hear your frustration regarding the recent changes to the credit structure and service fees. We truly value this feedback as we continuously evaluate our e-commerce offerings. If you need anything, feel free to reach out to our team directly at concierge@amenify.com.

Ash
This app recently made changes to the credit system. Before, you were allowed to apply $15 in credits to a delivery order, but now it has been dropped to a stingy $5 per order. For a service that has extremely slow delivery, extremely limited customer support (good luck getting ahold of a human being if your order never arrived), and half of the restaurants available for delivery listed as being closed or not taking deliveries, and expensive delivery/service fees—$5 off is simply not worth it.
9 people found this review helpful
We understand your frustration with the recent credit limit changes, delivery delays, and support issues. We're actively evaluating our policies and restaurant availability to serve you better, and apologize we fell short here. If you need anything, feel free to reach out to concierge@amenify.com.

Jonuel Collazo Sustache
Fees are the craziest I've ever seen on an app. Operating hours on the app suck. Mandatory tip even when you pickup it up yourself is even crazier. Restaurant selections could be a lot better. Minimum required to order on the app is also crazy. The fact that wallet credits limit is $15 per order is wild. I paid for Amenify subscription once and never again. Definitely do not use this app for food, you're much better off using any other food app. Extremely disappointing.
20 people found this review helpful
We're sorry to hear about your frustration with our fees and service policies. We are actively working to improve our restaurant selection and availability. We'd appreciate the chance to discuss your specific concerns further to help us do better. Please contact us at concierge@amenify.com.