
anders andersson
Det går fruktansvärt dåliga förbindelser om man bor på landsbygden. Efter kl21,00 så går det inga bussar och det är en timme till fots till närmaste buss kur. Ni borde lösa så det går att åka på helgerna både på dag och kväll. Sen ska vi inte prata om era nya bussar, hur fan tänkte ni där, om man ska mellan Skara och Trollhättan det är som att sitta på en träbänck och ingen luftkonditionering. För köpte jag månadskort man jag tar hellre bilden nu för tiden. Mvh
1 person tyckte att den här recensionen var användbar