
N D
çok hızlı ama diğer tarayıcılardaki bazı özelleştirme ayarları olsa daha iyi olur mesela sekme görünüm seçenekleri, arama çubuğunu alta alma seçeneği gbi telefonlar artık tablet boyutunda çoğunlukla tek el kullanıyoruz herkesin eli kürek gbi değilki parmağım yetişmiyor işte niye ısrarla arama çubuğunu üstte tutuyorsunuzki?? ayrıca yerleşik video oynatıcısı yok tarayıcıdan çıkınca video izlenmiyor açtığında video ekranına başlangıçtaki reklam takılıp kalmış oluyor baştan başlamak zorundasın
92 kişi bu yorumu faydalı buldu

Haluk Yiğit
Kararlı sürüm varken bunu kullanmanın manası yok, telefonu uçuruyor kaçırmıyor, aksine fleksy klavyede büyük sorunlar çıkarıyor, yazarken yarım saat harflerin ekranda belirmesini beklemek gerek, çok gecikme oluyor.tahammül edilemez. Silin gitsin.boşa yer kaplıyor
253 kişi bu yorumu faydalı buldu